Reklamation

Reklamation på neglebehandlinger:
Hvis du skulle have en reklamation på holdbarheden eller udførelsen af arbejdet, bedes det ske indenfor 8 dage efter behandlingen er udført, ved at dukke personligt op i klinikken. Dernæst vurderer vi i samråd med dig, om arbejdet skal repareres eller laves helt om. Hvis du selv fjérner  produktet eller får det lappet med et andet produkt inden vi har set på det, kan vi desværre ikke give dig en ny behandling.

Vi giver ikke penge tilbage på tilbudsbehandlinger af negle  eller negle der er lavet af vores elever til ½  pris.

Neglene kan til gengældt blive repareret eller lavet om indenfor de første 8 dage.

Reklamation af andre behandlinger:
Har du en reklamation af en behandling , bedes vi høre fra dig inden 3 dage efter behandlingen er udført, enten ved at skrive en e-mail eller møde op personligt  og tale med en medarbejder i klinikken hvor du er blevet behandlet, der derefter kan konkludere hvad der skal ske videre.

Har du fået lavet en spray tan og ikke kan komme på klinikken dagen efter behandlingen grundet  weekend, bedes der tages billeder, så vi kan se hvor fejlen er sket.
Behandlinger
kvinder
Behandlinger
mænd
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.

Læs mere om Cookies her
Wanna Shine | Strandboulevarden 151 | 2100 København Ø | Tlf.: +45 3930 6020